Tuesday 15 July 2014

MINYAK PELINCIR MPR

Jenama MaxPower Revolution (MP-R) bukanlah satu jenama baru dalam pasaran Malaysia malah telah lebih 5 tahun jenama ini diperkenalkan oleh sebuah syarikat milik penuh bumiputera. Jenama MP-R yang terkenal dengan beberapa siri produk penjimatan minyak kenderaan iaitu MP-R Fuel Saver, MP-R Extra dan MP-R HD yang mana memberi kesan positif kepada pemandu atau pemilik kenderaan yang mendambakan penjimatan minyak, kelancaran pemanduan dan kuasa tambahan dalam pemanduan mereka.

Sepertimana produk sedia ada yang mementingkan penjimatan kuasa dan kelancaran pemanduan Kilauan Impian Sdn Bhd mengorak selangkah lagi ke hadapan dengan penghasilan produk yang disebutkan sebagai MP-R Lubricant yang mana dalam siri ini MP-R memperkenalkan pelincir MP-R Platinum 5W/40 Fully Synthetic dengan formulasi M.A.S, MP-R Premiere 10W/40 Semi Synthetic dengan formulasi M.A.S serta MP-R Performance Pack yang mengandungi minyak perawatan enjin, perawatan bahanapi dan injector cleaner.


Hasil daripada tribology, MP-R berjaya menghasilkan produk pelincir sifar geseran yang mana produk pelincir MP-R ini mampu mengurangkan geseran sehingga 4-5 kali lebih baik berbanding minyak pelincir berjenama terkenal.


Kebanyakan minyak pelincir yang ada dalam pasaran tidak mempunyai formulasi M.A.S termasuklah pelincir dari jenama terkenal, manakala pelincir yang mempunyai formulasi ini dijual pada harga yang lebih tinggi namun pelincir MP-R dipasarkan dengan harga yang sangat berpatutan.








MPR PLATINUM

Untuk makluman pembaca, MP-R Platinum 5W/40 Fully Synthethic dengan kualiti gred SN/CI4 dijual pada harga promosi sekarang iaitu RM210 Semenanjung daripada harga sebenarnya RM230. Dengan menggunakan minyak hitam keluaran MP-R Lubricant ini anda boleh mendapat perjalanan sehingga 15ribu km / perjalanan berbanding produk-produk sedia ada di pasaran yang hanya boleh digunakan hanya 10ribu km/perjalanan. Jadi dengan membuat pembelian ini anda sudah mampu untuk tersenyum lebar dengan penjimatan sebanyak 5ribu km/perjalanan






MPR PREMIER

Produk kedua pula adalah MP-R Premier 10W/40 Semi Synthethic dengan kualiti gred SNC14 yang dijual pada harga promosi iaitu RM170 Semenanjung daripada harga sebenarnya RM185. MP-R Semi Synthethic keluaran KISB ini mampu untuk mencapai sehingga 12ribu km / perjalanan jika dibandingkan dengan produk luar yang hanya boleh digunakan untuk 8ribu km/perjalanan sahaja.






MPR PERFOMANCE PACK

Seterusnya adalah MP-R Performance Pack yang dijual juga padaharga promosi sebanyak RM99 seluruh Malaysia daripada RM199. Produk ini merupakan pakej yang bukan sahaja menjanjikan penjimatan minyak, penambahan kuasa dan kelancaran pemanduan namun ia juga merupakan pakej rawatan dan penjagaan enjin kereta.

MP-R Performance Pack ialah pakej yang bukan sahaja menjanjikan penjimatan minyak, penambahan kuasa dan kelancaran pemanduan namun ia juga merupakan pakej rawatan dan penjagaan enjin kereta. Dalam setiap pek bakal mengandungi dua botol minyak iaitu minyak perawatan enjin, MP-R Engine Treatment dan minyak perawatan penyuntik bahanapi dan rawatan bahanapi, MP-R Injector + Fuel Treatment.


Formulasi M.A.S yang dihasilkan sebagai minyak additive juga dijual berasingan bagi membolehkan pengguna setia minyak pelincir berjenama tertentu turut sama menikmati kelebihan formulasi M.A.S pada enjin kenderaan mereka dan ia didatangkan dalam MP-R Performance Pack.



1) MP-R Engine Treatment
Merupakan minyak rawatan enjin yang dihasilkan dengan teknologi sifar geseran yang mana ia bertindak sebagai bahan penyesuaian logam yang berasaskan petroleum teknologi tinggi yang dirumus khas. Ia menyerap ke permukaan logam dengan menghasilkan keadaan permukaan logam yang berupaya menahan geseran dan pengoksidaan.

Sungguh menakjubkan apabila ia mampu menyerap ke dalam molekul logam dan bahagian logam yang diserap tadi akan terus kekal melincir walaupun dalam ketiadaan minyak pelincir.

Walaupun pengguna menggunakan minyak enjin mineral yang tempoh tukaran biasanya 5000km, hanya dengan menambahkan MP-R Engine Treatment ini, hayat minyak enjin boleh menjangkau sehingga 15000km, bermaksud pengguna akan jimat sekurang-kurangnya dua kali tempoh tukaran minyak enjin.


Selain itu, pergerakan enjin juga akan menjadi lebih lancar, sekaligus menjadikan enjin lebih ringan, kurang gegaran dan tahan lebih lama.


2) MP-R Fuel Treatment 
Ialah bahan yang merawat petrol/diesel dengan menyahkan bendasing yang terdapat didalamnya dan menjadikan petrol/diesel lebih bersih tanpa bendasing. Apabila ia bersih, pembakaran yang dihasilkan adalah lebih baik.

Kedua-dua gabungan ini menyempurnakan seluruh sistem pembakaran dan menjadikan enjin lebih lancar dan berkuasa. Secara tidak langsung, penggunaan minyak adalah lebih cekap dan efisien.

Dengan adanya MP-R Fuel Saver yang mempengaruhi kesan Elektrikal pada kenderaan, dan MP-R Lubricant yang mempengaruhi kesan Mekanikal, maka MP-R lengkaplah sebagai jenama unggul dalam dunia permotoran di Malaysia.


MP-R Injector Cleaner
Ialah bahan campuran kimia khas yang bertindak mencuci saluran petrol/diesel dan membersih penyuntik minyak atau karburator kenderaan. Bukan itu sahaja, ia juga bertindak menyahkarbon dalam kebuk pembakaran menjadikannya lebih bersih. Ibarat servis tanpa perlu membawa kereta kepada mekanik dan sekaligus menjimatkan kos penyelenggaraan sehingga menjangkau ratusan ringgit.





[PERBANDINGAN ANTARA MINYAK PELINCIR FULLY SYNTHETIC JENAMA TERKENAL DENGAN MINYAK PELINCIR MPR]

Kepada anda yang meragui keberkesanan dan kehebatan produk minyak pelincir MPR berbanding dengan minyak pelincir jenama terkenal di pasaran, mari saksikan video dibawah ini. Biarlah video ini berbicara. Anda akan temui jawapannya dan anda pasti akan teruja dengan kehebatan produk kami. Mohon memberikan komen setelah anda menonton video ini. Terima kasih





Dah tengok video tersebut kan? Apa rumusan yang boleh anda buat? Semestinya..
1. Minyak pelincir MPR mampu untuk menyerap ke permukaan logam dan bahagian logam yang diserap tadi akan terus kekal melincir walaupun tanpa ketiadaan minyak pelincir!
2. Minyak pelincir MPR terbukti dapat menampung 'load' yang tinggi. Ia kekal melincir dan tidak haus (wear) sehingga ke maximum load yang ditambahkan.
3. Anda boleh BERJIMAT. Bagaimana?? Bila pergerakkan enjin menjadi lebih lancar, gegaran pada enjin dapat dikurangkan dan dah tentu enjin kereta anda akan dapat bertahan lebih lama. Jadi, kos servis kereta juga dapat dikurangkan.
4. JIMATKAN PETROL anda..bagaimana pula? Penggunaan minyak pelincir MPR akan memberikan kesan segera kepada kuasa dan pick up. Jadi, minyak petrol ada akan dapat dijimatkan.


Mari kita lihat apa kata rakan-rakan yang lain yang telah menggunakan minyak pelincir MPR.





ANTARA PENGGUNA MINYAK PELINCIR MPR!!!













BERMINAT:
hubungi MPR UTARA TRADING produk Auto Perfomance jenama MPR . HOTLINE KAMI 0125815619

Anda individu / bengkel yg berminat menjadi pengedar kami? terus hubungi saya sendiri di talian 0125815619

PENGEDAR
Perlis hubungi En Zaidi 0194001503 (kangar)
Kedah hubungi En Wan 0195610097 (Alor Setar)
P.Pinang hubungi En Mat 0194101603 (kepala Batas)
Perak hubungi En Murad 0125562284 (Ipoh)
Perak hubungi En Nazam 0125062895 (Taiping)



PENGEDAR DIPERLUKAN
➳WHATSAPP / SMS <MINYAK PELINCIR MPR> KE 012 - 5815619
➳ WHATSAPP / SMS <MINYAK PELINCIR MPR> KE 012 -5815619
 WHATSAPP / SMS <MINYAK PELINCIR MPR> KE 012 -5815619






1 comment:

  1. klau boleh tuan sertakan ujian dyno, paparkan result sebelum dan selepas guna minyak ni. selain tu paparkan Fuel Consumption sebelum dan selepas guna. Gunakan liter per KM bukan RM per KM kerana harga petrol turun naik. Senang buat rujkan dimasa2 akan datang

    ReplyDelete