Thursday 5 September 2019

"KERETA SAYA DAH 10 TAHUN, TAPI BILA PAKAI MP-R RASA MCM BAWA KERETA BARU"

Hampir setiap hari kami terima feedback yg sgt positif dr pengguna MPR. Kondisi kereta mereka lebih baik dan penjimatan yg diperolehi sgt mmberangsangkan.


Tuan juga akan menikmati beberapa kelebihan lain seperti:-
- 4 hingga 5 kali mengurangkan hakisan & geseran
- Mampu untuk menahan geseran tinggi
- Memaksimumkan prestasi dan kuasa enjin
- Mengurangkan pengoksidaan semasa opersi enjin
- Memastikan enjin lebih lancar, sejuk dan senyap
- Mengurangkan geseran enjin

Teknologi formulasi unik MPR Lubricant memanjangkan jangka hayat enjin dengan ekstra perlindungan anti geseran

Semua jenis minyak pelincir MPR telah diformulasikan oleh Metal Treatment Additive & Synthetic (MAS) yang melepasi piawaian American Petroleum Institute (API) SN / CI4. Hasil daripada tribology, MPR berjaya menghasilkan produk pelincir sifar geseran yang mana produk pelincir MPR ini mampu mengurangkan geseran sehingga 4-5 kali lebih baik berbanding minyak pelincir berjenama terkenal. Kebanyakan minyak pelincir yang ada dalam pasaran tidak mempunyai formulasi MAS termasuklah minyak pelincir dan jenama terkenal, manakala minyak pelincir yang mempunyai formulasi ini dijual pada harga yang lebih tinggi namun pelincir MPR dipasarkan dengan harga yang sangat berpatutan.



KLIK VIDEO DI ATAS UNTUK LIHAT UJIAN GESERAN MINYAK MPR SEKARANG !!





----------------------------
APA KATA PENGGUNA MINYAK MPR
----------------------------

Biasanya mekanik akan syorkan saya menggunakan minyak enjin mineral kerana kereta saya sudah berusia lebih 20 tahun. Namun, setelah mencuba MPR Semi Synthetic, saya dapati enjin lebih lembut, lancar, kurang gegaran dan meter suhu di paras yang lebih rendah berbanding sebelumnya.

VOLVO 940GL
EN. SYAHIR (K.L)


Saya berasa lebih selesa memandu selepas bertukar kepada MPR Platinum Fully Synthetic yang diperkenalkan oleh seorang rakan. Enjin kereta saya lebih senyap dan lancar berbanding sebelumnya.

MERCEDES E200
EN. SHAH (PERAK)


Saya amat mementingkan prestasi dan juga aktif dalam sukan bermotor. Kebanyakan pelincir synthetic tidak sesuai untuk enjin lama dan kegunaan prestasi tinggi. Namun selepas mencuba MPR Premiere Semi Synthetic saya yakin enjin kereta saya lebih mantap, kuasa pecutan juga bertambah baik.

MAZDA FAMILIA 323-1990 1.8 4 THROTTLE
EN. HAFIZ (MELAKA)


Saya selalu sibuk dengan urusan kerja sehingga seringkali lewat untuk servis kenderaan. Saya menggunakan MPR Premiere Semi Synthetic dan pernah servis kereta saya sehingga 18,000 kilometer. Namun sewaktu menukar minyak hitam didapati minyak pelincir saya masih likat dan tidak kelihatan cair seperti minyak pelincir lain yang pernah saya gunakan.

NISSAN GRAND LIVINA
EN. WONG (PULAU PINANG)


Enjin kereta saya berusia lebih 10 tahun. Dengan menggunakan MPR Lubricant, enjin kereta lebih senyap dan lebih ringan seperti enjin kereta baru.

BMW E46 318i-2000
EN. MUNIANDY (JOHOR)





Kami nak semua pelanggan MPR dapat berjimat. Jadi, apa tunggu lagi !!! Dapatkannya segera.


1. MPR PLATINUM FULLY SYNTHETIC (GRED 5W-40)
- Tempoh penukaran 15,000 KM
- Untuk enjin petrol sahaja
- Sesuai untuk kereta baru (< 10 tahun)
- Sebotol (4 liter)
FULLY SYN. ~RM270
NOW➡ RM230
ORDER NOW


2. MPR PREMIERE SEMI SYNTHETIC (GRED 10W-40) :
- Tempoh penukaran 12,000 KM
- Untuk enjin petrol dan diesel
- Sesuai untuk kereta lama (> 10 tahun)
- Sebotol (4 liter)
SEMI SYN. ~RM210
NOW➡ RM190
ORDER NOW



p/s: Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Ayuh dapatkan segera!!!
ORDER NOW
Apa yang berlaku selepas jualan PROMOSI tamat?

Semua produk akan kembali pada HARGA ASAL. Saya pun tidak tahu bila lagi promosi akan dibuat.


Jadi, rebut peluang selagi masih ada


No comments:

Post a Comment